Website logo
۱۳۹۹/۰۷/۰۶- ۱۴:۱۸ - مشاهده: ۵۹۶۲

‎اطلاعیه

بر اساس مقررات جاری، کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور، ملزم به اخذ مهر اجازه خروج دانشجویی از نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور می‌باشند.

‎بسمه تعالی


‎بر اساس مقررات جاری، کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور، ملزم به اخذ مهر اجازه خروج دانشجویی از نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور می‌باشند.
‎در همین چارچوب موکدا از همه عزیزان دانشجو تقاضا می‌گردد پس از ثبت درخواست در سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک)به نشانی: MIKHAK.MFA.IR ، نسبت به اخذ مهر خروج دانشجویی از نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اقدام نمایند.
‎شایان ذکر است دانشجویانی که بدون اخذ مهر اجازه خروج دانشجویی از نمایندگی‌ها، به میهن اسلامی سفر نموده اند و مستقیما به وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کرده اند دچار سرگردانی شده و از یک سو باعث نارضایتی ایشان و از سوی دیگر گلایه مندی سازمان‌های مرتبط را موجب گردیده است. وزارتین مذکور نیز اعلام نموده اند امکان صدور معرفی نامه خروج یکبار دانشجویی به پلیس گذرنامه نیروی انتظامی‌برای دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور حسب مقررات میسر نمی‌باشد.


‎اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما