Website logo
۱۴۰۵/۰۴/۰۵- ۲۳:۳۴ - مشاهده: ۹۱

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز جمعه با محمد اسحاق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز جمعه با محمد اسحاق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، و هیأت همراه، ابراز امیدواری کرد که تفاهمات و توافقات حاصل‌شده در جریان این سفر، در سطوح مختلف با جدیت پیگیری و عملیاتی شوند.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز ضمن قدردانی از سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان اقدامات و پیگیری‌های مقامات پاکستانی برای رفع توقیف خدمه ایرانی کشتی لنور-داوینا قرار داد.

وزرای امور خارجه ایران و پاکستان همچنین ضمن مرور آخرین روند تحولات دیپلماتیک جاری، بر تداوم همکاری‌ها و رایزنی‌های نزدیک با هدف برقراری دائمی صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما